5 فایده جراحی پلک

درمان با BOTOX & reg؛ و سایر محصولات سمی بوتولینوم می توانند منجر به مشکلات بلع یا تنفس شوند. در بیشتر موارد ، این نتیجه ضعیف شدن ماهیچه های ناحیه تزریق است که در تنفس نقش دارند یا ماهیچه های حلق که بلع یا تنفس را کنترل می کنند (به هشدار جعبه مراجعه کنید). تا 24 ساعت قبل یا بعد از تزریق ، از ضد عرق یا خوشبو کننده استفاده نکنید. اگر خدمات درمانی خود را عوض می کنید ، به ارائه دهنده جدید خود بگویید از آخرین تزریق سم بوتولینوم چه مدت گذشته است. اگر قرار است در آینده مراحل تزریق بوتاکس را طی کنید ، همیشه مواردی وجود دارد که می توانید انجام دهید و از آنها آگاه هستید تا بهترین نتایج ممکن را داشته باشید. بوتاکس نباید برای درمان سردرد تنشی معمول استفاده شود. یکی از دلایل آنها ، سفت شدن و منقبض شدن عضلات سر است که باعث ایجاد درد و تنش می شود.

جوانسازی 4بعدی

این انقباض غیر ارادی ماهیچه ها است و می تواند در گردن ، بازوها ، پاها و صورت رخ دهد. جراحی پلک با از بین بردن خطوط ریز ، کیسه های زیر چشم و افتادگی پلک چشم ها را تقویت کرده و صورت را جوان می کند. اگر ماهیچه های اشتباه درمان شوند ، ممکن است فرد تا چند هفته قبل از بازگشت به حالت طبیعی پلک هایش دچار افتادگی شود. اگر به درستی انجام شود ، عوارض جانبی به طور کلی حداقل هستند - و برخی ممکن است هیچ گونه عارضه ای نداشته باشند. استفاده مکرر از این دارو بیش از حد تجویز شده ، اثربخشی آن را افزایش نمی دهد و ممکن است عوارض جانبی جدی ایجاد کند. پرونده ITC با تحقیقات جنایی در کره که مدیتوکس و مدیر اجرایی آن را متهم به جعل سوابق و استفاده از مواد مخدر تأیید نشده متوقف کرده است ، حذف شده است. اگر شما یک متخصص آموزش دیده با استفاده از درمان های بوتوکس تأیید شده توسط FDA دارید ، هنوز بی خطر و م effectiveثر است. مطمئن شوید فردی که تزریق بوتاکس شما را انجام می دهد دارای صلاحیت و تجربه کافی باشد.


به عنوان یک درمان زیبایی ، تزریق بوتاکس می تواند ظاهر چین و چروک های پوستی را کاهش دهد. در صورت بارداری یا شیردهی نباید از بوتاکس استفاده کنید. با وجود اینکه بوتاکس فقط دو تا پنج ماه کار می کند ، نتایج آن در عرض 24 تا 48 ساعت قابل مشاهده است ، اما باید به طور مرتب تکرار شود. درمان بوتاکس به عنوان یک روش بستری انجام می شود و سریع و نسبتاً بدون درد است ، اما باید هر 3-6 ماه یکبار تکرار شود که می تواند گران تمام شود. ASAPS اخیراً کشف کرده است که درمانها در سالنها ، سالنهای بدنسازی ، اتاقهای هتل ، دفاتر خانگی و سایر مراکز خرده فروشی انجام شده است که می تواند منجر به سوء استفاده ، دوزهای نامناسب ، شرایط غیربهداشتی شود و می تواند خطر تکنیک نادرست را به همراه داشته باشد. متخصصان مراقبت های بهداشتی همچنین از بوتاکس برای درمان انواع بیماری ها استفاده می کنند که بیشتر آنها بر سیستم عصبی عضلانی تأثیر می گذارد. آیا از عوارض بلند مدت بوتاکس اطلاع دارید؟ هر آنچه می خواهید در مورد روش و طول دوره بهبودی خود بدانید بپرسید.

تزریق بوتاکس صورت رایج ترین روش زیبایی است که در ایالات متحده انجام می شود ، اما اغلب سوء تفاهم می شود. Evolus Inc از نبرد قانونی خود با Allergan شرکت AbbVie Inc بر سر رقیب درمان چین و چروک بوتاکس از متخصصان پوست که از گوریل 800 پوندی کنترل بازار زیبایی خسته شده اند ، حمایت می کند. متخصصان پوست می گویند برخی از بیماران Jeuveau را ترجیح می دهند و دلیل آن را عملکرد ، مدت زمان و قیمت پایین تر می دانند. طول متوسط ​​کاتتریزاسیون برای بیماران تحت درمان با BOTOX & reg؛ 100 واحد 63 روز (حداقل 1 روز تا حداکثر 214 روز) در مقایسه با طول متوسط ​​11 روز (حداقل 3 روز تا حداکثر 18 روز) برای بیماران دریافت کننده دارونما بود. من نیز با سردرد خفیفی روبرو شدم ، تقریباً مثل اینکه چند روز کلاه شنا بر سر داشتم. شبیه عروسک چینی هستید. پس از انتقال به پرستار لیبی مبنی بر اینکه من نمی خواهم "خیلی یخ زده" به نظر برسد ، او موافقت می کند که 10 واحد در سراسر پیشانی ام و 15 واحد در مرکز اخمم به من بدهد- میانگین دوز بین 10-25 واحد است. آنچه عادلانه و درست و مطمئناً دقیق تر است این است که بیان کنیم که بوتاکس شما را جوانتر نشان می دهد - اما این که چند سال جوانتر باشید به عوامل خارجی وابسته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد